Cronică de vichend – Concert ZooM & Friends

117369697 602554063777682 628248368159810743 o

Vineri a apărut în viața mea ca o bere rece în timp de caniculă. Culmea e că s-a și personificat în mai multe beri pe timp de caniculă. Am rupt ușa la birou, am ajuns acasă, dușuleț, alea, alea ș-am continuat cu ruptu’ de uși, de data asta pe cea proprietate personală de la vastele apartamente ca să împlinesc profeția de vineri … adică berea aia de care vorbeam mai sus. Pe drum am fost deturnat și am ajuns la Filarmonica „Paul Constantinescu” din Ploiești. Acu’ ceva timp, fix după starea de urgență care ne-a ținut pe toți prin case, vă relatam de un concertuț al trupei ZooM.

Zoom pe cronică de concert live – Trupa ZooM

Omuleții ăștia, în colaborare cu Filarmonica Paul Constantinescu, au făcut o chestie deșteaptă. Au organizat un concert de grădină la care au trimis niște invitații la lume bună de scena și a ieșit un „Trupa Zoom & FRIENDS”, exact ce ai nevoie pe seceta asta de prestații live. M-am trezit în fața filarmonicii și aruncam priviri peste gard, încercând să văz pe cineva cunoscut cu care să-mi asortez pantalonii scurți și tricou’ cu mortăciuni, pentru că nu-i așa, eram la filarmonică și costumația de bericioaice nu se prea încadra-n peisaj. La un moment dat, de undeva de pe stradă, mă aud strigat. Printre mașinile parcate văd fețe cunoscute și prietenoase cu invitație de alăturare. Atunci am aflat și ce-nseamnă „FRIENDS” de pe afiș. Pe marginea gazonului se-ncălzeau cu drag și spor trupa DOAR ATâT și Costin Adam, pentru cine și nu cunoaște un mare rușinică. Este solistul vocal de la Phoenix, ploieștean d-al meu, cool, prietenos, cu voce puternică, vorba prezentării băieților de la ZooM, „ploieștean d-al nostru, stă lângă Profi-n Malu Roșu”. Mno… i-am ajutat puțin sa scape de emoții la o „apă plată cu lamâie” că așa-i frumos dacă ești invitat.

Concertu’ a-nceput cu Andrei Frîncu, Cristian Duca, Relu Despa, Leonard Stoica și Lăcrămioara Bradoschi, adică trupa ZooM cu combinațiile lor de jazz, cafe concert și ritmuri de swing. Acum au avut în repertoriu și două piese românești interpretate minunat. Apropo, vin cu o provocare pentru ei … da’ au nevoie și de un/o violonist/violonistă… sau doi/două.  Piesa „Până când nu te iubeam” interpretată-n stilul lor, cu inspirație via Pink Martini, cred că merită-ncercată și-s convins că Lăcrămioara face treabă foarte bună. Andrei și Lăcrămioara, jucați-vă frumos, da? Știți voi la ce mă refer.

După recitalul ZooM-ului, pe scenă a intrat vocalul trupei R.O.M.B., Alexandru Stoica, cu „Super girl” în stil Zoom, electrizant și vesel, apoi DOAR ATâT, Fane și Freddie cu un minicolaj de rock cetățenesc antrenant. Am furat de pe facebook înregistrarea de mai jos.

Costin Adam a dat din casă, am aflat că la 16 ani, piatra de-nceput a carierei  muzicale a fost „Soldier of fortune” de la Deep Purple citire și exact cu asta ne-a cadorisit. Ultimul pe scenă a urcat Bogdan Dumitraș pentru un final cu veselie și i-a ieșit de minune.

ZooMing artist a fost exact ce aveam nevoie pentru început de weekend. După concert a curs berea mai frumos.

Mulțumim dragilor și nu vă opriți, mai avem ceva din vară și e păcat s-o irosim.